stars
SINGSONG


+ Follow | Board
MINE POST
Credit

Layout | Insp. n Help | Background
xoxoxoxoxo.
Best view by Google Chrome.
Hover Here for Magic.
Hello. My blog my story.And,thank you for visiting my blog.
★ Trial is over.Raya is coming.
16 Aug 2012 | Leave a comment ? (0)

Assalamualaikum.hewhew


I'm gonna pick up the pieces,and build a lego house :')



Malam tadi online mcm hape je.TL kat twitter laju wooo.Interaction pun laju.Rmi pulak org online mlm tadi.Mimi,linda,kila,damia semua online.Syamira ngan adriana pun online.Ape lagi,kami pun saling meng-mention.Mimi suh ak check result trial kat saps.Dan aku mcm "DAH KUAR KE?OMG OMG"Sekali check rupenye cume ade markah sejarah ngan khb.Alhamdulillah,due due A.Act,aku dah check kat sekolah.Aku tanda sendiri gune skema markah yg aida dapat dari bebudak kelas bahasa arab.So takdelah nervous mane time check kat saps tuh.

L-junhyung-b2st-infinite-ec-9d-b8-ed-94-bc-eb-8b-88-ed-8a-b8-31133101-500-224_large

Semalam last day skolah.Terima kasih kepada kerajaan sebab bg cuti awal.Muah sikit.Semalam ade majlis bacaan yassin & tahlil ngan majlis khatam Al Quran.Dan dan dannnn,aku terlibat dalam majlis khatam Al Quran.Nervous gile.Aishah lagilah,nervous smpi bace surah cepat cepat.lewls.Pastu sekolah bg duit untuk khatam Al Quran dan aku ade dpt sumbgn dr skolah.Alhamdulillah.Malam tadi syamira tweet aku,die cakap



And aku yg tgh menghadap twitter ni mcm org gile dah.omg omg.Terima kasih :')

Tumblr_m8nr57gfpv1rcpioko1_500_large
K-k-k-k-kacaknye :O


Tahun ni tak dapat puase penuh.Demmmmm.Lagi 2 hari je.Haiyaaaaaa.




← Newer Post
Older Post →